Inspringtheater
Wed 08 / 07 / 26
11:00
Op Donatie
Een label op je mentale situatie: prettig of pijnlijk?
Werkt jouw brein anders dan wat “de norm” is? Heb je een diagnose? Of wil je geen diagnose? Hoe is het voor jou om wel of geen label te hebben van je mentale situatie? Denk je dat zulke labels behulpzaam zijn of schadelijk?
Op 8 juli organiseren we een dag om ervaringen te delen over het leven met of zonder een label. We maken daarbij gebruik van participatieve theatertechnieken van het theater van de onderdrukten. Maar geen zorgen, theaterervaring is niet nodig!
Woensdag 8 juli van 11.00 tot 17.00 uur in Wageningen.
Meld je aan door een e-mail te sturen naar st.inspringtheater@wur.nl
Let op: Om de worskhopdag toegankelijk te maken voor niet-Nederlandssprekenden is Engelstalig het uitgangspunt. Mocht dat een probleem zijn, laat het weten bij de aanmelding en dan vinden we een oplossing. Bij enkel Nederlandssprekende deelnemers is de workshop in het Nederlands.
Op de volgende data vindt 'Inspringtheater' plaats: